5 помилок при керуванні електровелосипедом
1 помилка: стосується початку руху електровелосипедом.
Не рекомендується стартувати тільки на електромоторі, причому не має значення у Вас мотор-колесо прямого приводу або центральний мотор, що обертає трансмісію. При старті стану спокою пусковий струм електродвигуна максимальний, це швидше розряджає акумулятор і навантажує елементи контролера.
При торканні потрібно дати імпульс руху велосипеду, відштовхнувшись або провернувши педалі. Для центрального двигуна старт із пробуксовкою ще й обертається швидким зносом (розтягуванням) ланцюга або ремінної передачі. Якщо на електровелосипеді встановлена касета з кількома передачами, потрібно зменшити передатне відношення до старту.
Це стосується перемикання швидкостей на електровелосипеді з центральним мотором. Перемикати передачі потрібно без навантаження від двигуна, або встановивши датчик короткочасного відключення двигуна при перемиканні монети. Для гальм також є датчики відключення двигуна, щоб не зношувати швидко колодки.
Так вся велосипедна трансмісія (розрахована на потужність ніг людини, а не двигуна) прослужить довше.
2 помилка: при експлуатації велосипеда: неправильна посадка та педалювання в режимі асистента. Нехтувати правилами посадки так само неправильно для електровелосипеда, як і для звичайного, хоча обсяг м'язової роботи на ньому менший.
Правильно підібравши розмір рами велосипеда, висоту керма і тип сідла — убережете себе від швидкої втоми і набряку м'язів. А якщо вже вирішили "допомогти" мотору велосипеда обертанням педалей, то робіть це з однаковою частотою (комфортною для себе), підбираючи передатні відносини за швидкістю перемикання.
Колінний суглоб повинен розгинатися при обертанні педалей, тому ноги менше втомлюються.
І з використанням педалей, пробіги на одному заряді акумулятора стануть вищими, а фізична форма їздця (якщо дозволяє здоров'я) краще.
3 помилка: правильна оцінка пробігу на одному заряді та правильне заряджання акумулятора після поїздок.
Виробники дають пробіг на одному заряді акумулятора виходячи з "ідеальних" умов експлуатації (мала маса велосипедиста, рівний рельєф, навколишня температура 25 ° С та відсутність вітру). Щойно будь-який чинник змінюється, реальний пробіг скорочується. У холодну погоду акумулятор може не віддати до 1/3 своєї ємності.
Це потрібно враховувати під час планування тривалої поїздки. Можна докинути в рюкзак меншу батарею, якщо не хочеться, повертаючись додому, довго крутити педалі на важкому електровелосипеді.
4 помилка: Правила безпечної зарядки акумулятора електротранспорту:
Використовуйте відповідний зарядний пристрій (оригінальний або під своє збирання)
Після кожної тривалої подорожі зарядіть акумулятор
Не заряджайте літієвий акумулятор на морозі або після зимової поїздки.
Це ж стосується джерел тепла та прямих сонячних променів.
Контролюйте відсоток заряду/напруга складання, що залишився, або використовуйте плату захисту в складаннях
Для тривалого зберігання літієвого акумулятора оптимальний відсоток заряду близько 60
5 помилка: Відсутність обслуговування електровелосипеда.
Середня потужність людини при обертанні педалей оцінюється ~200 Вт, а сучасні системи електроприводу легко можуть бути потужністю 1 кВт. Маса електричних рішень так само вища (20-50 кг).
Тому навантаження на велосипед вище і зношування всіх компонентів проходить швидше. Особливо це стосується переробки звичайних велосипедів у потужні електробайки. Навіть банальну підтяжку всіх гвинтів потрібно робити частіше. Багато виробників велосипедних комплектуючих випускають спеціальні лінійки посилених компонентів для електровелосипедів.
касети амортизатори).