Кошик
138 відгуків
promo_banner
+380 (98) 431-92-66
+380 (93) 900-33-34
QBIKE - ВИСОКА ЯКІСТЬ ПО ПРИЙНЯТИМ ЦІНАМ
Кошик

5 помилок при керуванні електровелосипедом

5 помилок при керуванні електровелосипедом

1 помилка: стосується початку руху електровелосипедом.
Не рекомендується стартувати тільки на електромоторі, причому не має значення у Вас мотор-колесо прямого приводу або центральний мотор, що обертає трансмісію. При старті стану спокою пусковий струм електродвигуна максимальний, це швидше розряджає акумулятор і навантажує елементи контролера.
При торканні потрібно дати імпульс руху велосипеду, відштовхнувшись або провернувши педалі. Для центрального двигуна старт із пробуксовкою ще й обертається швидким зносом (розтягуванням) ланцюга або ремінної передачі. Якщо на електровелосипеді встановлена ​​касета з кількома передачами, потрібно зменшити передатне відношення до старту.
Це стосується перемикання швидкостей на електровелосипеді з центральним мотором. Перемикати передачі потрібно без навантаження від двигуна, або встановивши датчик короткочасного відключення двигуна при перемиканні монети. Для гальм також є датчики відключення двигуна, щоб не зношувати швидко колодки.
Так вся велосипедна трансмісія (розрахована на потужність ніг людини, а не двигуна) прослужить довше.

2 помилка: при експлуатації велосипеда: неправильна посадка та педалювання в режимі асистента. Нехтувати правилами посадки так само неправильно для електровелосипеда, як і для звичайного, хоча обсяг м'язової роботи на ньому менший.
Правильно підібравши розмір рами велосипеда, висоту керма і тип сідла — убережете себе від швидкої втоми і набряку м'язів. А якщо вже вирішили "допомогти" мотору велосипеда обертанням педалей, то робіть це з однаковою частотою (комфортною для себе), підбираючи передатні відносини за швидкістю перемикання.
Колінний суглоб повинен розгинатися при обертанні педалей, тому ноги менше втомлюються.
І з використанням педалей, пробіги на одному заряді акумулятора стануть вищими, а фізична форма їздця (якщо дозволяє здоров'я) краще.

3 помилка: правильна оцінка пробігу на одному заряді та правильне заряджання акумулятора після поїздок.
Виробники дають пробіг на одному заряді акумулятора виходячи з "ідеальних" умов експлуатації (мала маса велосипедиста, рівний рельєф, навколишня температура 25 ° С та відсутність вітру). Щойно будь-який чинник змінюється, реальний пробіг скорочується. У холодну погоду акумулятор може не віддати до 1/3 своєї ємності.
Це потрібно враховувати під час планування тривалої поїздки. Можна докинути в рюкзак меншу батарею, якщо не хочеться, повертаючись додому, довго крутити педалі на важкому електровелосипеді.


4 помилка: Правила безпечної зарядки акумулятора електротранспорту:
Використовуйте відповідний зарядний пристрій (оригінальний або під своє збирання)
Після кожної тривалої подорожі зарядіть акумулятор
Не заряджайте літієвий акумулятор на морозі або після зимової поїздки.
Це ж стосується джерел тепла та прямих сонячних променів.
Контролюйте відсоток заряду/напруга складання, що залишився, або використовуйте плату захисту в складаннях
Для тривалого зберігання літієвого акумулятора оптимальний відсоток заряду близько 60

5 помилка: Відсутність обслуговування електровелосипеда.
Середня потужність людини при обертанні педалей оцінюється ~200 Вт, а сучасні системи електроприводу легко можуть бути потужністю 1 кВт. Маса електричних рішень так само вища (20-50 кг).
Тому навантаження на велосипед вище і зношування всіх компонентів проходить швидше. Особливо це стосується переробки звичайних велосипедів у потужні електробайки. Навіть банальну підтяжку всіх гвинтів потрібно робити частіше. Багато виробників велосипедних комплектуючих випускають спеціальні лінійки посилених компонентів для електровелосипедів.
касети амортизатори).

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner